Sjotters in zwart-wit

Vanmorgen de verplichte spelers- en ploegfoto’s genomen van de 1e ploeg van KV Turnhout in het Stadspark. Die kan je binnenkort op www.kvturnhout.be bewonderen. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik me niet eens zou laten gaan op een paar van die fotookes, dus bij deze wat bewerkte portretjes. Vraag me niet waarom, maar ‘k wou gewoon eens voor die 2:1 verhouding gaan, eerder wat ongewoon voor een portret.

Ben Mbemba Mangaka

Alex Rinaldi Da Silva

Koen De Schutter

Allen getrokken in open lucht (bewolkt) met mijn nieuwe D300 en nog nieuwere 50mm 1.8!
ISO200, f 3.5 en s 1/400 – 1/800

Heel leuk lensje by the way!

~ door Dirk Mariën op september 6, 2008.

2 Reacties to “Sjotters in zwart-wit”

  1. Prachtige foto’s met je nieuw ‘kodakske’ en je leuk ‘lenske’. ;))
    Het resultaat mag gezien worden. Origineel in beeld gebracht ook.
    Knappe portretfotografie. Zijn ook heel fotogenieke koppen.

  2. Bijzonder goede zwart-wit-omzetting trouwens!!

Plaats een reactie